گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض» اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد + فیلم سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جای خالی طنز صادق و دلسوزانه «گل آقا» تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد محمدرضا اربابی: در نمایش «میتینگ»، با نسل جوانی رو‌به‌رو هستید که مسائل روز را می‌شناسد
سرخط خبرها

وضعیت وخیم شهرام عبدلی در بیمارستانی در مشهد

  • کد خبر: ۱۵۰۹۸۱
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
وضعیت وخیم شهرام عبدلی در بیمارستانی در مشهد
امیرغفارمنش به همراه تهیه‌کننده کاری که شهرام عبدلی مشغول آن بوده، او را به بیمارستان رساندند و بعد از عمل اول الان دچار افت هوشیاری است.

به گزارش شهرآرانیوز، شهرام عبدلی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون این روز‌ها مشغول بازی در سریال نمایش‌خانگی است که در مشهد فیلمبرداری می‌شود.  

به گفته امیر غفارمنش، شهرام عبدلی با او تماس می‌گیرد که حالم خوب نیست و مرا به بیمارستان برسانید. او به بیمارستان قلب می‌رود و پزشکان تشخیص می‌دهند مشکل، عارضه مغزی است و او را به همراه تهیه‌کننده این اثر نمایش‌خانگی به بیمارستان قائم مشهد می‌برند.  

در حال حاضر یک عمل جراحی رویِ او انجام شده و دچار افت هوشیاری است. به محضِ نرمال شدن وضعیت هوشیاری‌اش یک عمل جراحی دیگر باید انجام شود.  
این بازیگر سینما و تلویزیون از مردم درخواست کرد تا برای بهبودی شهرام عبدلی بازیگر بسیاری از سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمای ایران دعا کنند.

شهرام عبدلی کارش با تلویزیون از "همسفر" قاسم جعفری شروع شد و یک‌سال بعد از پخش به "خط قرمز" همین کارگردان رسید و در اواخر دهه ۱۳۷۰ به سریالی پربیننده در تلویزیون تبدیل شد. بعد از "شب آفتابی" و "از نفس افتاده" به سریال "مختارنامه" داود میرباقری رسید. در "کمکم کن"، "آدمخوار" و "خون‌بها" ایفای نقش کرد. مجتبی یاسینی به او پیشنهاد نقش زندانبان در "طفلان مسلم" را داد و در کنار جهانگیر الماسی سریال خوبی از آب درآمد که هنوز هم تلویزیون در ایام محرم و صفر و مناسبت‌های دیگر روی آنتن می‌برد.

در "آخرین دعوت" حسین سهیلی‌زاده کنار حامد بهداد نقش مؤثری داشت و در "رستگاران" سیروس مقدم به یکی از نقش‌های منفی تلویزیون تبدیل شد. شهرام عبدلی در ادامه راهش به سریال‌های تاریخی تلویزیون همچون "تبریز در مه"، "سال‌های مشروطه" و "معمای شاه" پیوست. در سریال "پرستاران" علی‌رضا افخمی حاضر شد و در "سرّ دلبران" محمدحسین لطیفی نقشی برعهده گرفت و چندی پیش در سریالِ «صبح آخرین روز» زندگی شهید شهریاری هم ایفای نقش کرد.  

منبع: تسنیم 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->